torstai 11. helmikuuta 2016

Yksityisteiden pelisäännöt!

Tiedän, tätä on vaikea ymmärtää, mutta jos se vaikka uppoaa helpommin tajuntaan ihan luettuna tekstinä.
TÄSSÄ yksityisteiden pelisäännöt ihan kirjallisena.
 
Jos joku väittää jatkossa, että minun yksityinen tie, JOHON ME EI SAADA VALTION/KUNNAN/ TAI MUUN JÄRJESTÖN TUKEA, on kaikkien vapaassa käytössä, suosittelen hänelle paluuta koulunpenkille.
 
Pääkallokeli
 
Jos ihan kuka tahansa yleisötapahtuman järjestäjä ohjaa ihmiset KÄVELLEN TAI HEVOSEN SELÄSSÄ mun tielle joka on kuvassa näkyvässä kunnossa ja joku loukkaantuu tiellä, niin järjestäjän on turha vedota siihen että heidän vastuuvakuutus korvaa loukkaantumisen.
Vastuuvakuutus ja tapaturmavakuutus on kaksi eri asiaa!!!
 
Kun seuraavan kerran mieshenkilö seisoo mun tiellä sukuelin kädessä, soitan poliisit paikalle ja asiasta tehdään rikosilmoitus.
Rikosnimike; sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen.
 
Jos joku vielä väittää, että minun on annettava oma piha ja oma pihatie yleiseen käyttöön, ottakoon hän minuun henkilökohtaisesti yhteyttä joko s-postitse, puhelimitse tai kirjeen välityksellä.
 
Yrittäkää jo ymmärtää, mun koti on yksityisaluetta!!!

2 kommenttia: